piątek, 31 marca 2017

Tydzień Quizów: piąte zadanie (FreeRice)

Tematem przewodnim tego miesiąca był zdrowy styl życia. Zajmowaliśmy się między innymi zdrową dietą. Uczyliśmy się wybierać wartościowe produkty. Ale wielu z Was pewnie nie zastanawia się nad faktem, że są na świecie dzieci żyjące w biedzie, których największym marzeniem jest jakikolwiek posiłek.  Dlatego też nie tylko powinniśmy doceniać to, że nie brakuje nam jedzenia, ale należy starać się nieść pomoc potrzebującym w każdy możliwy sposób. 

Dzięki serwisowi FreeRice możecie to uczynić. A przy okazji będziecie doskonalić swoje umiejętności językowe.  Za udzielenie poprawnej odpowiedzi w quizach opracowanych przez ekspertów językowych grający otrzyma 10 ziarenek ryżu przeznaczonego dla głodujących dzieci, za który zapłacą sponsorzy za pośrednictwem  ONZ-owskiego Światowego Programu Żywnościowego. Rozwiązując testy będziecie się uczyć i bawić, a rezultaty Waszej pracy będą się przekładały na realną pomoc w dożywianiu ludzi. Co więcej, szkoły partnerskie będą  rywalizowały ze sobą w liczbie zebranych ziaren, co z pewnością dodatkowo podgrzeje Wasze emocje! 

Aby wziąć udział w współzawodnictwie, proszę otworzyć ten link i zalogować się. 
Login: Polish Elves
Hasło: elf 
Nasz konkurs zakończy się 8 kwietnia. Zapraszamy do udziału wszystkich uczniów! Swoje osiągnięcia zapisujcie w komentarzach. Możecie to robić codziennie. 



13 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie ta gra! (Klaudia K VId)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój wynik 2500 (Aleksandra G. VIA)

    OdpowiedzUsuń
  3. W piątek zebrałam 5050 ziarenek ryżu :D -Natalia M. VIA

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj zdobyłam 11600 ziarenek ryżu (Aleksandra G. VIA)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasa VI C- Bardzo podoba nam się ta gra. Cieszymy się, że mamy możliwość niesienia pomocy innym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomocna i fajna gra :) (Aleksandra K. VIA)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zebrałam 10000 ziarenek
    Natalia
    Klasa VIC

    OdpowiedzUsuń
  8. Zebralem 1000 ziarenek ryzu Marcin T VIA

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasa VIC- 500 ziaren.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zebrałam 1000 ziarenek (Dominika Z.) VIC

    OdpowiedzUsuń
  11. zebrałam 800 ziaranek (Gabrysia K. VIa)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zebrałam 1000 ziarenek
    Patrycja K. VIC

    OdpowiedzUsuń