poniedziałek, 31 października 2016

Plan miasta Elfville

Długo zastanawialiśmy się, jak mogłoby wyglądać miasto Elfville. Najpierw przeanalizowaliśmy jego położenie na wyspie Sunnyland, a następnie wykonaliśmy plany. Na razie nie zaznaczyliśmy na nich żadnych budynków. Zrobimy to po wyłonieniu zwycięskiej pracy, zaś uczestnicy spotkania w Finlandii opracują większą wersję wybranego przez nas planu i umieszczą na niej wykonane przez siebie budynki zgodnie z projektami przygotowanymi wcześniej przez wszystkie szkoły partnerskie (każde państwo projektuje po dwa budynki) .

W piątek członkowie klubu ELF wybrali cztery najlepsze plany. Wkrótce wszyscy uczniowie naszej szkoły w wyniku głosowania wyłonią zwycięski projekt. A Wam który podoba się najbardziej?


15 komentarzy:

  1. Ładne i interesujące prace [Julia T klasa VIB]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się praca numer 4 [ Julia T VIB ].
    Wszystkie są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się praca numer 2 [ Aleksandra R klasa VIB ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej podoba się praca nr 1
    (Daniel D kl VD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mapy są bardzo ładne, ciekawe która wygra. (Natalia M.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się praca numer 3 (Amelia B kl.VIB)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się praca nr.2 (Natalia B. VIA)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się praca nr 2 [Patrycja T.Vc]

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, Oby tak dalej! Ela G.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się praca nr2 (Izabela M.VIA)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie prace są ładne ale najlepsza jest nr 2 (Patryk Cz. VIA)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się praca nr 3. (Aleksandra K. VIA

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się praca nr 4 za jej wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  14. Praca nr 2 najbardziej mi się podoba,jest ładnie wykonana,podobnie jak praca nr 3.

    Wszystkie są piękne lecz nr2 jest dla mnie najładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pomysły ! Praca nr2 jest bardzo ładna, pomysłowa i ładnie wykonana.

    Karolina S kl 4D

    OdpowiedzUsuń