Na zakończenie uczniowie wzięli udział w ankiecie, która określiła, czy przypominają bardziej Mikołaja po udanej kampanii prozdrowotnej, czy raczej przed nią. Wyniki zostały zapisane na tablicy Padlet.
niedziela, 2 kwietnia 2017
Podsumowanie kampanii promującej zdrowy styl życia
Marzec poświęcony był w naszym projekcie kampanii promującej zdrowy styl życia. Wszystkie kraje partnerskie najpierw zastanawiały się, co jest przyczyną otyłości Mikołaja. Czy tylko ciasteczka zostawiane w Wigilię przez czekające na prezenty dzieci? A może są jakieś głębsze przyczyny? Wszystkie powody wymienione przez uczniów zostały zapisane na specjalnej tablicy (Padlet). Następnie w serwisie VoiceThread nagrano rady, które pomogą Mikołajowi powrócić do prawidłowej wagi, a tym samym i zdrowia. Uwzględniono je przygotowując plakaty pod hasłem "No more cookies!"
Na zakończenie uczniowie wzięli udział w ankiecie, która określiła, czy przypominają bardziej Mikołaja po udanej kampanii prozdrowotnej, czy raczej przed nią. Wyniki zostały zapisane na tablicy Padlet.
Na zakończenie uczniowie wzięli udział w ankiecie, która określiła, czy przypominają bardziej Mikołaja po udanej kampanii prozdrowotnej, czy raczej przed nią. Wyniki zostały zapisane na tablicy Padlet.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Bardzo podobała mi się ta kampania! :D (Klaudia K VId)
OdpowiedzUsuńTa kampania jest bardzo interesująca <3 Natalia M. VIA
OdpowiedzUsuń